Ak chete tovar vrátiť, alebo vymeniť, pri spodnom prádle sa držíme zásad manuipulácie s tovarom, ktoré zodpovedajú prísnym hygienickým zásadám. Spodné prádlo v našom eshope je originálne balené, čo klientom zaručuje, že tovar nebol nosený, ani skúšaný .
V prípade, že tovar bude zodpovedať hygienickým zásadám (najmä spodné prádlo), v zmysle našich obchodných podmienok, čo znamená, že nebudú na ňom známky nosenia, poškodenia a taktiež (ako náleží tovaru s hygienickou citlivosťou) nebude poškodené ani originálne balenie, môžete odstúpiť od zmluvy pomocou formulára o odstúpení od zmluvy.
Naša komunikácia sa riadi obchodnými podmienkami, ktoré klientom zasielame emailom pri potvrdení objednávku, alebo vždy poslednú verziu môžete nájsť na našej stránke: Obchodné podmienky.
V záujme rýchleho vybavenia vašich žiadostí sa môžete riadiť našili odporúčaniami:
Ako na vrátenie tovaru:
-
Vypíšte formulár o odstúpení od zm
luvy. Každému zákazníkovi ho posielame pri potvrdení objednávky, môžete si ho taktiež stiahnuť z našej stránky.
- Pozorne prosím vypíšte číslo účtu, pretože na dané číslo po splnení podmienok odošleme peniaze. - Tovar zabaľte tak, aby sa prepravou nepoškodil a vložte k nemu aj vyplnený formulár o odstúpení od zmluvy.
-
Tovar s vypísaným formulárom o odstúpení od zmluvy nám zašlite kuriérom, alebo dopuručene (nie dobriekou, tie nepreberáme) na doručovaciu adresu:
MADE It Digital s. r. o.
Pekná cesta 15,
83152 Bratislava - Tovar môžete aj priniesť na danú adresu osobne, po predchádzjúcom dohodnutí termínu.
Ako na výmenu tovaru:
-
Napíšte nám na emailovú adresu obchod@lorane.sk, za aký tovar by ste chceli daný tovar vymeniť.
Uveďte prosím aj číslo objednávky, dôvod výmeny a kontakt (hlavne ak Vás máme kontaktovať inak ako pri objednávke) - Tovar zabaľte tak, aby sa prepravou nepoškodil a vložte k nemu aj vyplnený formulár o odstúpení od zmluvy.
-
Tovar s vytlačenou faktúrou, alebo iným dohodnutým dokladom nám zašlite kuriérom, alebo dopuručene (nie dobriekou, tie nepreberáme) na doručovaciu adresu:
MADE It Digital s. r. o.
Pekná cesta 15,
83152 Bratislava - Tovar môžete aj priniesť na danú adresu osobne, po predchádzjúcom dohodnutí termínu.
Ako na reklamáciu tovaru:
-
V žiadosti na reklamáciu, ktorú môžete zaslať emailom, alebo s tovarom prosím minimálne uveďte:
- Meno priezvisko, a adresu
- Číslo objednávky - Tovar zabaľte tak, aby sa prepravou nepoškodil a vložte k nemu aj vytlačenú faktúru a doklad o uhradení, prípadne žiadosť o reklamáciu.
-
Tovar s priloženými dokumentami nám zašlite kuriérom, alebo dopuručene (nie dobriekou, tie nepreberáme) na doručovaciu adresu:
MADE It Digital s. r. o.
Pekná cesta 15,
83152 Bratislava - Tovar môžete aj priniesť na danú adresu osobne, po predchádzjúcom dohodnutí termínu.
